کاربرد گونه های قلمو آرایشی
نوشته شده توسط : علیپور

گونه های قلمو آرایشی

 بهترین مارک پنکیک

براش منحصر به فرد رژگونه
برس رژ سیرتکامل دارنده موهای قابل انعطاف و بلندی میباشد که برای رنگ دهی و پررنگ کردن سیرتکامل‌ها گزینه به کار گیری قرار میگیرد. این براش از قلموی کرم پودر کوچک ‌خیس میباشد. دقت داشته باشید که هرچه راز برس قابل انعطاف‌ خیس باشد، رنگ دهی لطیف ‌تری روی انواع شما خواهد داشت. برعکس، هرچه این برس آرایشی متراکم‌ خیس باشد، رنگ گزینه به کار گیری به طور پر رنگ ‌خیس روی سیرتکامل به جا خواهد ماند. اکثری از برس‌های رژ سیرتکامل دارنده زاویه می‌باشند تا بتوانید به راحتی استخوان‌های سیرتکامل را کانتور فرمایید. اما محرمانه‌های گرد و گنبدی صورت هم برای برس رژ سیرتکامل استعمال می‌گردد. این برس را برای کانتور کردن بخش‌های دیگر از رخ هم می توانید گزینه به کار گیری قرار دهید.

قلموی سایه دیده
اکثری از سایه های دیده دارنده برس های ابری کوچک می باشند. ولی که بهتر میباشد به تفکر خرید یک براش مرغوب و منحصربه‌فرد سایه دیده باشید. بعضی برس های سایه دارنده دو راز می باشند که یک رمز آن به اندازه کوچک بوده و برای مخلوط رنگ های گوناگون سایه کاربرد داراست. راز دیگر آن نیز تخت بوده و میتواند سایه دیده را به ریلکس پخش نماید. برای این که سایه دیده فوق تاثیر بیشتری در آرایش و پیرایش تان داشته باشد، می‌توانید آن را روی پلک بکشید و از کناره داخلی دیده به سمت خارج جنبش دهید.

برس رژلب
برس رژلب دارنده خصوصی باریک و نوک تیزی میباشد که دوره استعمال از رژلب های مایع یا این که حتی جامد گزینه به کار گیری قرار می‌گیرد. استعمال از براش منحصر رژلب به شما یاری میکند که رنگ را روی لب و در تمامی نصیب ها به صورت یکسان پخش فرمایید. همینطور به یاری آن می‌توانید خطوط حریم لب را صاف و یک دست نمایید. این برس معمولا کوتاه و محکم میباشد.

 

 

برس ابرو
همانطور که کلیه ما می‌دانیم، ابروها تاثیر به سزایی در زیباتر نشان دادن صورت دارا هستند. براش اختصاصی ابرو به شما یاری می‌کند تا بخش های خالی ابروها را لبریز فرمائید. برای این که ظواهر طبیعی تری داشته باشید، میتوانید از نصیب تیز برس برای کشیدن تارهای ابرو استعمال نمائید. با محرمانه دیگر این مداد می‌توانید موهای ابرو را کتف فرمایید تا ظواهر یکدستی به وجود بیاید.

قلموی بادبزنی
قلموی بادبزنی شکلی مشابه به بادبزن دارااست و موهای آن نسبتاً پرپشت میباشد. کاربرد این برس در تزکیه اضافات مواد آرایشی و پودر مانند سایه از روی چهره میباشد. برس فوق مانند جارو فعالیت کرده و ظواهر طبیعی تری را برای شما به ارمغان میاورد.

برس خط دیده
بعضی خط دیده ها در ظروف کوچک عرضه می‌شوند و خودشان خصوصی منحصر به فرد یا این که قلمو ندارند. روش نگه داشتن براش خط دیده صحیح مانند خودکار میباشد. از براش خط دیده می اقتدار برای کشیدن خط دیده های نازک، پهن و حتی سایه های باریک به کار گرفت.

 

در مقاله اشکال گوناگون پد آرایشی و کاربرد هریک به معرفی این جنس آرایشی مهم پرداختیم که امید است آیتم اعتنا تان قرار گرفته باشد.





:: برچسب‌ها: بهترین مارک پنکیک ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: